Koristim Pantheon ERP. Kako ću se povezati s vašom uslugom?

Korisnici Pantheona radi uspješne integracije pri registraciji svoje korisničko ime moraju unijeti u numeričkom formatu. Integracija se vrši na način da se unesu korisničko ime i šifra dobijene u mailu potvrde i promijeni server u “https://eracun.eposlovanje.hr/apis/v2“. Ukoliko imate stariju verziju Pantheona od 21.00 kao server upišite “https://eracun.eposlovanje.hr/exchange“. Pantheon 21.00 Pantheon starija verzija

Imate li primjere XML datoteka?

Neke od osnovnih primjera kako izgleda formatirana XML datoteka možete vidjeti ovdje: https://eposlovanje.hr/wp-content/uploads/2020/08/primjeri-xml.zip . Pogledajte i službenu specifikaciju upotrebe: https://eposlovanje.hr/wp-content/uploads/2021/04/EN-UBL-HR-Specifikacija-upotrebe-v1.2.pdf

Isporuka eRačuna je neuspješna, prijavljena je greška “Nedostaju podaci o pretincu”. O čemu se radi?

Najčešći razlog za ovakvu grešku je da naš servis nije registriran kao Vaš informacijski posrednik na FINA e-Račun B2G sustavu. Za to morate ispuniti ovaj obrazac sa svojim podacima: FINA-zahtjev-za-registraciju.pdf. Ispunjeni dokument se mora dostaviti FINA-i (osobno ili online na mail: e-racun@fina.hr). Nakon što se provede registracija moći ćete slati eRačune putem našeg servisa, status promjene možete…

Koji su sve mogući statusi ulaznih i izlaznih računa?

Statusi eRačuna se dijele na transportne statuse i statuse poslovnog procesa. TRANSPORTNI STATUSI: U pripremi (PENDING) – Dokument je stigao u sustav, idući korak je validacija U validaciji (VALIDATION) – Dokument je u procesu validacije, provjerava se ispravnost sintakse XML datoteke, jesu li sa obavezna polja upisana, odgovaraju li podaci korisnika podacima upisanim u XML…