Kako ispraviti poslani e-račun?
Poslani eRačuni se ne mogu više mijenjati, nakon storniranja računa ispravak treba ponovno izraditi i poslati primatelju.
Sva pitanja vezana za korištenje korisničkog web sučelja
Poslani eRačuni se ne mogu više mijenjati, nakon storniranja računa ispravak treba ponovno izraditi i poslati primatelju.
Unutar popisa izdanih računa za svaki račun može se vidjeti njegov trenutni status.
Za slanje na poslovnu jedinicu potrebno je upisati šifru poslovne jedinice ako šaljete iz računovodstvenog programa, a ako šaljete kroz naše web korisničko sučelje trebate odabrati poslovnu jedinicu pri odabiru OIB-a primatelja.
Naravno, prvi put kada kreirate račun možete ga spremiti i onda će biti dostupan kao predložak kojem možete pristupiti preko stavke “Spremljeni računi”.
Da, putem knjigovodstvenog programa ili procedure importa XML datoteke.
Podržani su svi tipovi računa putem knjigovodstvenih programa te kao import XML datoteke. Putem web aplikacije podržani su računi sa PDV-om od 25%, sa PDV-om od 13%, sa PDV-om od 5%, sa prijenosom porezne obveze i sa oslobođenjem od PDV-a.
Putem API-ja Ako Vaš knjigovodstveni program podržava spajanje na naš servis putem API-ja (našeg ili API-ja drugih servisa koje podržavamo), onda možete račune slati direktno iz Vašeg knjigovodstvenog programa. Za informacije o kompatibilnosti Vašeg knjigovodstvenog programa sa našim servisom molim kontaktirajte proizvođača Vašeg knjigovodstvenog programa. Ako Vaš knjigovodstveni program ne podržava naš servis, rado ćemo…
Zadnjih 10 Ulaznih/izlaznih računa se prikazuju na početnoj stranici web korisničkog sučelja a popisu svih računa se pristupa preko stavke “Moji dokumenti”.
Iznos koji se uplaćuje je iznos s PDV-om a pod korisničkim računom se prikazuje neto iznos bez PDV-a.
Uplata sredstava se vrši kroz web korisničko sučelje pod stavkom “Uplata na račun”. Uplatu se može izvršiti direktno na naš račun ili kartičnim plaćanjem