Sva pitanja vezana za uslugu eRačun, slanje i primanje eRačuna

Kako se eDokumenti dostavljaju krajnjem korisniku?

Svi dokumenti koji se šalju prema obveznicima javne nabave se šalju isključivo putem FINA B2G (Business-to-Government ) servisa. Dokumenti koji se šalju B2B (Business-to-Business) primateljima se mogu slati putem primateljevih informacijskih posrednika ili u obliku maila sa linkom za preuzimanje eRačuna sa zaštićenog poslužitelja. Informacijski posrednici sa kojima smo trenutačno povezani su FINA B2G, FINA…

Koja je razlika između prepaid i postpaid tipa korisnika?

Prepaid paket je prilagođen korisnicima koji šalju manji broj računa mjesečno ili u neredovitim intervalima. Minimalna uplata je 4,00 EUR + PDV a iznos se može iskoristiti unutar 6 mjeseci.Postpaid paket je namijenjen korisnicima koji šalju veći broj računa mjesečno ili žele uslugu plaćati na mjesečnoj bazi. Mjesečna naknada je 4,00 EUR + PDV ,…

Koje su prednosti ePoslovanja?

ePoslovanje nudi automatizaciju poslovnih procesa među kojim se ističe usluga slanja i primanja eRačuna. ePoslovanje eRačun omogućuje bržu, efikasniju, točniju i jeftiniju razmjenu poslovnih dokumenata (eRačuna, eOdobrenja itd.).Službeno smo odobreni od strane Ministarstva gospodarstva kao “informacijski posrednik” te smo u potpunosti sukladni sa svim EU normama (EN 16931) i zakonskom regulativom Republike Hrvatske.